E-biļešu pārdošana šeit ir pārtraukta. Nopirktās izmanto! Jaunas pērc lietotnē Vivi Latvija vai www.vivi.lv

Jūs atrodaties šeit:

Ko darīt, ja e-biļete nav atsūtīta?

Gadījumā, ja maksājums ir bijis veiksmīgs, tomēr e-biļete nav atsūtīta uz norādīto e-pastkasti 3 minūšu laikā, aicinām pārbaudīt savu internetbankas pārskatu un pārliecināties, vai tiešām maksājums ir noticis.

Ja maksājums par e-biļeti ir noticis, tomēr tā nav saņemta, lūdzam sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas centru, zvanot uz bezmaksas tālruņa numuru 80007600 vai rakstot e-vēstuli uz vilciens@info.pv.lv (pakalpojums pieejams cauru diennakti visas nedēļas garumā).

Varat vērsties arī klātienē mūsu Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Stacijas laukumā 2, Centrālajā dzelzceļa stacijā no pirmdienas līdz ceturtdienai no plkst. 8.00 līdz 17.00, piektdienās no plkst. 8.00 līdz 14.30.

Lūdzu, uzgaidiet