E-biļešu pārdošana šeit ir pārtraukta. Nopirktās izmanto! Jaunas pērc lietotnē Vivi Latvija vai www.vivi.lv

Jūs atrodaties šeit:

Pasažieru iesniegumu pieņemšana

Iesniegumu AS "Pasažieru vilciens" pieņem:

  • rakstveidā - atsūtītu pa pastu vai iesniegtu personīgi;
  • elektroniskā veidā - atsūtītu pa elektronisko pastu uz vilciens@info.pv.lv vai aizpildot elektronisku formu sadaļā "Kontakti";
  • izteiktus mutvārdos klātienē, pierakstot un noformējot iesnieguma formā.

Noformēt un iesniegt iesniegumu var arī AS "Pasažieru vilciens" Klientu apkalpošanas centrā, kas atrodas Rīgas Dzelzceļa stacijā, Stacijas laukumā 2, tālruņa numurs: 80007600.

Atgadinām, ka iesniegumā obligāti norādāms iesniedzēja vārds, uzvārds, adrese un, ja nepieciešams, citas ziņas, kas palīdz sazināties ar iesnieguma iesniedzēju, piemēram, tālruņa numurs, e-pasta adrese u.c. Iesniegumā jābūt norādītam arī iesnieguma iesniegšanas datumam. 

! Uz anonīmām sūdzībām un iesniegumiem AS "Pasažieru vilciens" neatbild !

Iesnieguma forma

Lūdzu, uzgaidiet