Jūs atrodaties šeit:

Lietvedības daļas vadītāja

Aicinam pievienoties mūsu komandai:

LIETVEDĪBAS DAĻAS VADĪTĀJU
/uz noteiktu laiku/

PIENĀKUMI:

  • vadīt Lietvedības daļas darbu un pārvaldīt tās resursus;
  • nodrošināt efektivitāti struktūrvienības pārziņā esošajiem procesiem, nepieciešamības gadījumā tos pilnveidojot;
  • nodrošināt Sabiedrības dokumentu apriti un arhīva pārraudzību: vienotu lietvedības prasību ievērošanu, ikgadējās lietu nomenklatūras sagatavošanu un saskaņošanu noteiktos termiņos;
  • nodrošināt Sabiedrības valdei ikdienas atbalsta funkciju, organizēt valdes priekšsēdētāja tikšanās un viesu uzņemšanu;
  • organizēt valdes sēdēm nepieciešamo dokumentu apriti, gatavot valdes sēžu lēmumus apstiprināšanai, protokolēt valdes un akcionāra sēdes;
  • organizēt Sabiedrības valdes un darbinieku ārzemju komandējumu norisi – aviobiļešu iegādi, viesnīcu rezervācijas u.c.;
  • atbildēt uz Sabiedrības administrācijas tālruņa zvaniem un novirzīt tos atbilstoši darbinieku kompetencei, kā arī pārvaldīt Sabiedrības oficiālo elektronisko pastkastīti, vajadzības gadījumā veicot atbilstošas rīcības;
  • pilnveidot esošo lietvedības sistēmu un attīstīt dokumentu digitālu apriti;
  • sniegt konsultācijas lietvedības jautājumos Sabiedrības darbiniekiem.

PRASĪBAS:

  • augstākā izglītība (5. profesionālās kvalifikācijas līmenis);
  • vismaz 1 gada pieredze lietvedības daļas vadītāja, dokumentu pārvaldības nodaļas vadītāja, biroja vadītāja, administratora vai citā līdzīgā amatā valsts pārvaldē vai valstij piederošā kapitālsabiedrībā;
  • izcilas tekstu veidošanas prasmes latviešu valodā (C. līmeņa 1. pakāpe), kā arī labas angļu un krievu valodas zināšanas;
  • teicamas MS Office zināšanas;
  • pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības programmām;
  • izcilas organizatoriskās prasmes, iniciatīva, spēja operatīvi reaģēt nestandarta situācijās.

PIEDĀVĀJAM:

  • darba uzsākšanu no 2021. gada 18. jūnija;
  • darba vietu Rīgas centrā;
  • dzīvības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu, veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • atalgojumu atbilstoši pieredzei līdz 2250 EUR pirms nodokļu nomaksas. Reizi ceturksnī ir iespējams nopelnīt darba samaksas mainīgo daļu, kas par kvalitatīvu un labu darba sniegumu var sastādīt 15% no darba algas.

Lūdzam CV un motivācijas vēstuli sūtīt elektroniski piesakoties šeit vai pa pastu AS „Pasažieru vilciens” Personāla vadības daļai, Turgeņeva iela 14, Rīga, LV-1050 līdz 2021. gada 10. maijam.
Pateicamies par izrādīto interesi strādāt AS “Pasažieru vilciens”. Informējam, ka sazināsimies tikai ar atlases otrajai kārtai izvirzītajiem kandidātiem.

Nosūtot savu pieteikumu AS “Pasažieru vilciens”, Jūs piekrītat, ka uzņēmums Jūsu iesniegtos personas datus apstrādās konkrēta atlases konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai Jūsu iesniegtā informācija tiktu uzglabāta AS “Pasažieru vilciens” 1 gadu no informācijas iesniegšanas brīža un šajā laika periodā tā tiktu izmantota citā līdzīgā vai līdzvērtīgā atlases procesā, lūdzam par to informēt rakstiski, norādot to savā pieteikumā. Informējam, ka pēc Jūsu pieprasījuma personas dati var tikt dzēsti jebkurā brīdī, arī konkursa norises ietvaros, ja atsaucat savu kandidatūru. Papildu informāciju par personas datu apstrādi varat iegūt, sūtot jautājumus pa e-pastu uz datuaizsardziba@pv.lv un iepazīstoties ar AS “Pasažieru vilciens” Privātuma politiku.

Lūdzu, uzgaidiet